Nytt administrationssystem: SportAdmin
2019-11-27 10:53
Från och med nu i slutet av november har vi ett nytt administrationssystem: SportAdmin.

Genom vårt nya system hoppas vi kunna förenkla för såväl föräldrar, medlemmar och ledare såväl som vår interna administration.
Gamla medlemmar med förtur
Medlemmar som deltagit en eller flera kurser mellan augustistarten 2018 och höstterminen 2019 har förtur till vårterminen 2020, dessa medlemmar finns redan nu inlagda i det nya systemet. Testa gärna att logga in via Boka plats för att se hur inloggning funkar samt läs mer om bokningsprocessen. Kontakta oss snarast per mail info@uppsalasimskoleforening.se om inloggning inte funkar eller om en medlem med förtur skulle saknas.

Nya medlemmar
Nya medlemmar och medlemmar som ej deltagit på kurser sedan juni 2018 finns ej skapade i det nya systemet - tryck på Boka plats för att skapa ett konto.

Bokning
All bokning sker via vår hemsida. Så här ser bokningsprocessen ut:

1. Ange din e-mailadress för att logga in och boka
2. En engångskod skickas till din e-mail
3. Ange engångskoden i pop-upfönstret
4. Välj medlem eller skapa en "Ny deltagare"
5. Välj lämplig grupp och "Boka"
6. Genomför betalning. En bokningsbekräftelse mailas ut till dig

Bra att veta

Om det finns lediga platser i någon av våra grupper kan du se det på bokningssidan. Om gruppen är fullbokad så går det att skriva upp sig på en intresselista. Vid en eventuell avbokning från gruppen så skickas ett mail ut till samtliga på intresselistan och för bokning av plats gäller då först till kvarn.

Vi erbjuder nu digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. Du väljer mellan att betala med kort eller per faktura. För samtliga betalningar/bokningar så tillkommer en administrationsavgift på 9 - 59 kr.

OBS! Du blir inte automatiskt inbokad i en grupp bara genom att skapa ett konto. Ett skapat konto garanterar ej heller plats i simskolan.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@uppsalasimskoleforening.se.